Prima mea experienta cu firma de curierat Sameday

Sameday curierSâmbăta trecuta (24 sept.) fac o comanda la un cunoscut magazin online de electronice din București, livrarea realizându-se prin curierul Sameday. Prima data când am avut de a face cu aceasta firma și dacă am de ales ultima data.

Sa va povestesc. Undeva pe marți primesc un apel dar pentru ca eram la servici într-o ședință nu pot sa răspund imediat. Sun eu înapoi în 15 minute și era un telefon de la curier. Îmi zice ca m-a sunat de la sediu din Timișoara și ca pentru ca nu am răspuns nu a pus coletul în mașină el pleacă cu mașina acasă după program și nu poate sa tina coletele nelivrate în mașină pe timpul nopții. (Problemele lui nu ale mele, faptul ca ia sau nu mașina acasă e intre el și firma unde lucrează)

Pentru ca pana la urma ești la cheremul lor am zis ca a doua zi sa nu aștepte sa ii răspund la telefon sa pună pachetul în mașină și sa meargă cu el.

A doua zi miercuri pe la ora 16 jumate încă nu a ajuns curierul și pentru ca pachetul conținea un cadou pentru o zi de naștere caut în agenda numărul pe care am vorbit cu o zi înainte cu agentul sa îl întreb dacă vine sau nu. Telefonul suna răspunde și încerc sa ii zic ca sunt cel de ieri la care nu i-a pus comanda în mașină . De la telefon îmi zice ști eu nu sunt curier, m-a mai sunat lumea și el are numărul de 3 săptămâni.

WTF.

Pun mana pe un calculator și caut numărul de telefon de la sediu. Ajung la o persoana de la centru din București care îmi zice ca va trimite o notificare prin email dar ca îmi da și numărul de la sediul din Timișoara ca asa e mai sigur ca cineva primește în timp util apelul meu. (probabil știa ce oameni sunt pe acolo)

Ies de la servici pe la 17 și un sfert verific dacă încă nu a venit coletul (bineînțeles ca nu) și dau telefon la centru. Nu știu ce a pățit “domnu” de acolo cu care am vb la tel dar îmi zice ca e coletul în mașină și data viitoare sa răspund la telefon când ma suna ei.

A doua chestie care ma enervat. Odată ca un agent se face ca nu știe când îl suni și după tot eu sunt devina ca am un loc de munca în care nu sunt director și pot sa răspund întotdeauna în secunda când suna telefonul.

Încerc sa ii explic și ma ia cu trasee, cu faptul ca dacă nu ii răspund de unde sa știe unde sa vina ca ei nu dau la curieri GPS, ca au multe colete în depozit bla bla bla, tot felul de idioțenii de genul acesta.

In sfârșit pe la ora 19 jumate sun încă odată sa știu dacă mai are rost sa stau sa aștept (nu era adresa de acasă la care venea coletul fix pentru ca nu sunt acolo în cea mai mare parte a zilei), dau de altcineva care îmi zice ca o sa notifice curierul sa vina. Pana la urma ajunge “domnu” curier pe la 8 jumate seara cu coletul.

De curiozitate în timp ce completa codul numeric apelez numărul care cică nu e a lui e dat de 3 săptămâni și ghici. Suna telefonul în buzunar.

Ce pot sa mai zic.

De pe site-ul sameday punct ro

“Sameday Courier este prima si actualmente singura companie de nisa pe piata romaneasca de curierat rapid, fiind axata pe livrarea la destinatar a expedierilor in ziua preluarii acestora, indiferent ca este vorba de transport la nivel local, national sau international.”



Descrierea mea ar fi: Companie mica, cu angajați probabil prea putini ca sa facă fata unui business crescut, aglomerați cel puțin aici în Timișoara (ferească sfântul de sărbători ce o fi sa ai colet trimis prin ei), angajați care fug de răspundere sau mint la telefon și mai rău vorbesc urat. Am înțeles când întârzii dar nu când te faci ca ești altul iar când vreau un update ma iei de parca as fi la cheremul tău. Pana la urma tu iei un ban pentru fiecare livrare și ghici de unde vine banul ala.

Chestia asta nu se întâmplă cu Fan Curier sau Cargus. Daca oamenii aia te suna e pentru ca nu găsesc pe nimeni la destinație nu te suna înainte de a pleca în firma.

Si o întrebare pentru investitori mai ales ca e o companie listata la bursa. Ce credeți ca se întâmplă cu contractele făcute cu firmele de eComerce când încep clienți ca mine sa se plângă și nu la voi direct la firmele alea, nu pentru ca nu ajung la timp coletele ci pentru ca angajații de 2 lei se poarta cu destinatarii de parca le-ar face un un serviciu gratuit.

Voi aveți experiente cu curieri?

204 Comments

  1. Continua problemele cu sameday shit. Faliment frumos EMAG!

  2. Cea mai proasta firma de curierat întâlnită vreodată! Va recomand să refuzați orice colet trimis de ei că sa scăpați de dureri de cap. Cu părere de rău o să mă ‘despart’ de eMag după o relație de foarte multi ani și zeci de mii de RON cheltuiți pe site-ul lor!

    Subscriu la ce relatările de mai sus!

  3. Sameday courier.. Sameday Next year, if you’re lucky enough. Imi cer scuze pentru dimensiunea comentariului, insa nu am putut sa fiu mai succint.
    Incep prin a spune ca emag-ul nu mai e ce era. Din pacate, calitatea serviciilor lor a scazut drastic, incepand de la conduita angajatilor in interactiunea cu clientul, pana la modul in care se livreaza, sau ‘se livreaza’ produsele cumparate – tupeu, neseriozitate, agresivitate nefondata, lipsa de profesionalism, etc.
    Am plasat o comanda la emag, cu termen estimat de livrare – doua zile – ‘estimat’ probabil ca era cuvantul cheie. OK. Trece o zi, trec doua, comanda mea era tot in stadiul de comanda plasata. A treia zi, statusul comenzii era – ‘Produse in depozitul curierului’. In cea de-a patra zi, pe la pranz, vazand ca nu ma contacteaza nimeni, incerc sa sun la ‘sameday next year’, ascult robotul vreo 20 de minute si inchid. Mai incerc sa sun o data dupa-amiaza, cu la fel de mult noroc (dupa 35 de minute de asteptare). Vazand ca nu are rost sa mai incerc sa dau de ei, sun la emag, si ii intreb daca stim ceva de comanda, pentru ca de doua zile e in depozitul curierului, iar curierul nu vrea sa discute cu mine. Operatorul emag imi spune ca va trimite o notificare curierului, si voi fi contactat in cel mai scurt timp – ‘Superb, multumesc, o zi buna!’. A doua zi, intr-o zi de Miercuri daca nu ma insel, ma suna cineva de la ‘sameday next year’ si imi spune ca produsul meu va fi livrat urmatoarea zi, intre orele 11-14 – ‘Ok, multumesc’.
    Dupa exact o saptamana de ‘nothing but silence’, ma suna curierul:
    – Buna ziua, de la sameday va sun, sunt la locatie.
    – Buna ziua. Mda… imi pare rau ca dupa o saptamana sunteti la locatie, pentru ca eu nu mai sunt la locatia respectiva. Am fost in concediu saptamana trecuta, insa acum sunt la munca, intr-o cu totul alta locatie. Daca doriti, puteti lasa coletul unui coleg care se ocupa de zona in in care ma aflu acum.
    – Ok, atunci o sa predau coletul colegului care lucreaza in noua zona, si vi-l livreaza maine.
    – Perfect, multumesc.
    Mai trece o zi, si nimic.. asadar, dupa vreo 12-13 zile de la comanda, decid sa anulez comanda, pentru ca deja era penibila situatia. Sun la emag si dau de o domnisoara care, spre uimirea mea si spre deosebire de multi dintre colegii ei, mi-a vorbit foarte ok. Ii povestesc situatia, si o rog sa-mi anuleze comanda – ‘Ne pare rau pentru disconfortul creat, v-am anulat comanda’…
    Si acum, vine partea cea mai trista: in saptamana urmatoare, ma suna alt coleg de la sameday curier si imi spune: ‘Buna ziua, de la sameday va sun, am ajuns la locatie’
    M-a busit rasul, si l-am anuntat cu regret ca acea comanda a fost anulata de cateva zile si ca ii multumesc, dar nu mai am nevoie de produs.
    Prietene… cum e posibil sa livrezi astfel de servicii, si tot tu sa ai pretentii, tot tu sa ai o atitudine de functionar frustrat, tot tu sa fii cel deranjat? Ca sa nu mai vorbesc de recentul comportament pe care il au angajatii din showroom.
    Dupa niste ani in care am cumparat multe produse de la ei, atat pentru uz propriu, cat si pentru clienti, rude si prieteni, am inceput sa raresc comenzile la emag din pricina experientelor similare. Aceasta insa… le-a intrecut pe toate.
    E absolut trista situatia in care a ajuns emag-ul.

  4. Da, vad ca multe persoane se plang de serviciile acestiu curier. Din pacate si eu am avut o experienza negativa cu ei. Livrarea comenzii a fost facuta in timp dar vreau sa zic ca, curierul trebuia sa ridice si un deseu si ma tot amana ( nu pot azi, dar vin maine, ca si cum omul nu ar avea alteca de facut decat sa astepte toata ziua). In plus este imposibil sa vorbesti cu un call center, nici la sameday si nici la emag. Important e sa cumperi de la ei ca dupa aceea te abandoneaza. Ai o problema? descurca-te. Am facut 2 sesizari la emag, dar credeti ca am avut vreun raspuns? imi pare rau dar a fost prima si ultima data cand eu mai cumpar de pe emag, si cu siguranta nu o sa recomand la nimeni. Si in plus o sa mai fac si o sesizare la protectia consumatorilor, pt lipsa de respect pe care o au in privinta clientilor. Daca tot asa or merge inainte, in scurt timp dau faliment.
    NU CUMPARATI DE LA EMAG

  5. De luni comanda de la eMAG este in depozit la firma de curierat. Azi este sîmbătă si nu s-au deranjat sa trimita coletul. Am sunat la curier care marți mi-a trimis mesaj ca va sosi cu marfa comandată. Nu mi-a raspuns am asteptat toata ziua acasa cuminte, dar nici urma de curier. Miercuri am sunat la sediul firmei de curierat din BUCUREȘTI unde au spus ca se informeaza si ma suna imediat. Nu au sunat nici pana azi. Produsul comandat era un cadou pentru pentru cineva drag care sărbătorește mîine. Am incercat da anulez comanda dar si la eMAG nu raspunde nimeni la telefon. Buturuga mica răstoarnă carul mare, adică firma asta mica de curierat are toate sansele sa distrugă eMAG-ul.

  6. Am comandat un mouse de aproape 400 lei si mi s-a zis ca livrarea se va face in 2 zile. Salutari din viitor, au trecut 2 saptamani.

    Cand ajunge curierul refuz sa il mai ridic, dar intai il salut. :)

    1. Fix la fel astept si eu acum am dat comanda pe 20..si suntem pe 22 jeg de firma ..

    2. Exact ăsta am sa fac și eu. Am comandat un produs de la Emag joi, le-am explicat ca am nevoie de el pana duminica, pentru a-l oferi cadou de zi de naștere. Am sunat vinerI sa urgentez livrarea, le-am spus ca sunt în București, pot merge sa ridic produsul. “livrarea se face doar prin curier, dat am trimis solicitare de urgentare”. Bun, e duminica, 24, ziua în care trebuia sa dau cadoul, care este în depozitul sameday.ro de vineri dupa-amiaza!!!!! și sunt în același oraș!!!!!
      Mâine va trebui sa plec, am venit în București pt ziua sora-mii, cadoul ajunge după mine, cadoul nu mai ajunge și azi am sa îi iau altceva. pt o companie ca Emag, aveam alte așteptări. iar pt sameday, dacă vrei sa crești, nu așa se face!!!

  7. Suni si iti vand minciuni ca si unui copil de 4 ani.Mint ca intr o ora ajung si ei nici macar nu sunt in zona.Suni din nou si ridica tonul si cand ii spui stai Putin nu te impacienta ca eu nu sunt decat client si imi astept comanda.Doamna daca aveti plangeri numele meu este Alexandru v ceva sunati la sediu faceti plangere.Serios??? Adica totala lipsa de interes fata de munca lui,sa nu mai spun de bietii oameni care asteapta saptamani intregi un colet.Urat din partea acestei firme.Si la fel si Fashion Days lipsa de professionalism nu raspund la nici un email. Nu recomand nimanui Same day .Nimic de a face cu Fan si Cargus jos palaria pentru asa promptitudine si seriozitate!!!

  8. Niste nesimtiti…. dupa o saptamana ma suna ca imi livreaza coletul…. raspund, ii spun unde trebuie sa ajunga…. zice ca nu e zona lui si ca o sa primesc luni coletul… azi fiind vineri… cand i-am spus ca am nevoie de continutul coletului mi-a raspuns: CUM AI STAT PANA ACUM POTI SA STAI SI PANA LUNI”

  9. asmeday24 o firma de tot rahatul…si emagul la fel …desi dupa o experianta neplacuta cu curierul am solicitat sa mi fie expediat produsul cu alta firma de curierat…ghiciti…tot sameday, care a devenit la mine sameweek… nu recomand!

  10. Serviciile lor de curierat sunt 0.
    Nu recomand.

  11. Emag a cumparat sameday24. Asta e explcatia, dar va pierde multi clieti, de ex. Pe mine.

  12. Mai nu si flanco foloseste acest curier de rahat.Din data de 17 aug am comandat 3 produse.2 din ele s-au livrat rapid cu fan curier.Mi-a mai ramas nelivrat un tv.Am facut sesizari la flanco-ma va suna cineva cat se pate de rapid.Azi am sunat din nou.Am intrat si pe site-ul someday si surpriza-taote telefoanele inchise.Awb-ul nu are la ei pe site nici un status.Si cei de la flanco au vazut acelasi lucru.Zilele astea o sa fac si sesizare la opc-nu este posibil acest lucru.Sa astepti mai mult de o saptamana fara sa stii daca vei primi produsul,desi este platit.o firma de tot kktul!!!

  13. experienta neplacuta si pentru mine cu aceasta firma de curierat.
    Am comanda plasata de pe 10.08.2017 si nici pana astazi, 25.08.2017 nu a venit. Ultima data cand am sunat ,mi s-a zis, dupa 45 min de asteptare, ca e o problema cu a mea comanda iar cand am intrebat , ce problema?, a inceput sa se balbaie domnisoara care mi-a raspuns. emag-ul ar trebui sa rezilieze contractul cu aceasta firma daca vor sa nu vada multe comenzi anulate din cauza curierului. Apropo, astora nu le poate face nimeni, nimic?…protectia consumatorului…? cineva

    1. Sameday Courier este cumparat de catre emag

  14. Am facut o comanda la eMag ieri, 23 august. Urmaresc pe site-ul eMag livrarea comenzii si acolo imi apare ca ambele colete sunt in curs de livrare si ca vor fi livrate de Sameday. Cica data estimata de livrare e 24/25 august. Chiar m-ati facut curioasa… n-am avut de-a face cu Sameday pana acum. Mai am o comanda de la eMag facuta tot ieri, dar pe aceea o livreaza Urgent Curier(Cargus). La asta apare ca e inca in depozitul curierului. Sper sa ajunga, am avut mai demult un colet pe care nu mi l-au mai livrat cei de la Urgent Curier, pe motiv ca nu m-a gasit acasa. Eu, personal nu eram, dar era altcineva care ar fi putut primi coletul. Pe site-ul lor aparea ,,destinatar negasit la domiciliu”. Dupa ce am citit mai sus am intrat la banuieli. Am sa va tin la curent cu ce se va mai intampla.

  15. Știe cineva adresa depozitului din timisoara? Multumesc

  16. 3 august: comanda plasata la emag, platit instant cu cardul. livrare estimata in intervalul 5-7 august
    11 august: incerc sa sun la call center-ul SameDay24 pentru a afla starea livrarii; nu raspunde nimeni nici dupa 30 de minute de asteptat la telefon, asa ca sun la emag. Dupa alte peste 20 de minute la telefon, raspunde cineva. Vor incerca sa ia legatura cu curierul si ma anunta ce-au rezolvat. Pana azi (21 august) n-a anuntat nimeni nimic.
    12 august: pun si o sesizare pe site-ul emag
    14 august: nici o noutate, asa ca mai pierd o jumatate de ora la telefon ca sa dau de careva de la emag. Nu se stie ce se petrece cu comanda mea, e undeva pe la curier. Rog sa anuleze comanda. Pare ca ne-am inteles.
    18 august: surpriza ! curierul SameDay24 exista, ba chiar suna si se gandeste sa faca vreo livrare. Ii explic omului ca nu astept cu saptamanile si ca am anulat comanda cu 4 zile-n urma. Nu pare sa-i pese, inchide si gata.
    21 august: pe site-ul emag comanda inca apare “in curs de livrare”, astept cu viu interes rambursarea celor 3.600 RON, eventual inainte de Craciun.

  17. Da, acum vad si eu marea problema acestei firme de curierat. Nu inteleg.cum Emag poate colabora cu o asemenea firma neserioasa. Dezamagit total. Si eu astept o comanda de 5 zile. Cred ca mai am de asteptat.

  18. tot o livrare neonorata la timp. sun la Contact Call Center curier: 021.637.06.60 si de 60 min. aud muuulte multumiri pt. timpul de asteptare … am asteptat cu stoicism sa ajung de la nr. 11 la nr. 2 dupa care jdemiile de operatori sunt toti angajati in alte convorbiri … sameday is not my way

  19. EMAG va avea de pierdut din cauza acestei firme neserioase. Am la randul.meu o experienta neplacuta cu ei in Arad.

  20. Mai nou și Fashiondays lucrează cu Sameday!!! Mare eroare! Sun după agenți care nu răspund la telefon.. Îmi plimbă coletul câte o săptămână.. Că au mult de lucru.. Că încep traseul dintr-o parte și nu ajung și la mine… Nu te înțelegi cu ei… Au muzica la maxim (manele)… O asemenea firmă nu ar trebui să existe!! Cea mai proasta firmă de curierat!

  21. Si eu astept de o saptamana sa imi fie livrata o comanda…deja am sunat de doua ori…iar ultima data m-a intrebat daca nu cumva am un drum la Tg Jiu sa ridic personal comanda…mentionez ca locuiesc la 80 de km de Tg Jiu… :( data viitoare voi refuza comanda daca va fi livrata prin aceasta companie de curierat.

  22. Salut prieteni, aceeasi problema o am si eu, comanda data pe 3 august si livrare maxim 7 august, azi 10 august si nimic. Am sunat la ei si dupa 20 de minute de asteptat la telefon am renunțat.
    DATA VIITOARE ANULEZ COMANDA DE LA EMAG DACA FOLOSEȘTE ACELASI CURIER.

  23. Pe data de 3 august 2017 am facut o comanda la emag care continea trei produse care imi erau necesare urgent in perioada de canicula(temperaturile ridicate),iar termenul de livrare a fost 5-7 august prin curier urgent sameday24,dar pana astazi 11 august 2017 eu nu am primit produsele.Practic acum nu mai am nevoie de ele fiindca am cumparat din alta parte,problema este ca mie mi s-a distrus gradina din cauza lui sameday24.Cine plateste pagubele?

    1. Ala care nu s-a gandit sa-si cumpere din timp ce avea nevoie.

  24. Am facut o comanda pe emag in 1 august, si astazi, 10 aug tot nu am primit comanda!!! Coletul este in depozit la ei din 8….ce sa mai zic ca am sunat de 2 ori la emag…si aceeasi poveste “o sa facem o cerere de urgentare la curier” Ar trebui sa isi schimbe numele in ” Sameday peste 2 sapt!” Nesimtiti!!!

  25. niste ratati ordinari…si emag`ul lucreaza cu ei in continuare. data viitoare cand comand de pe emag si-mi apare sameShitDay24 anulez commanda.

    1. Normal ca emag-ul lucreaza cu ei in continuare,din moment ce sameday a fost cumparat de emag.Deci de fapt,sameday=emag.

  26. Pe viitor cand mai comand de la Emag, daca apare livrat de Sameday24 o sa anulez comanda.

  27. Aceeasi experienta neplacuta cu Sameday am si eu. Astept comanda de 5 zile desi o comanda plasata acum 2 zile si repartizata la Cargus a ajuns deja. O sa iau in considerare data viitoare cand mai comand ceva de la Emag, nu te poti baza pe ei. Call center Sameday timp mediu de asteptare 40 min, sediu local de unde sa ridci coletul inexistent. Din cate am inteles au fost preluati 80% de emag, asa ca nu stiu daca se vor rezolva problemele.

  28. Pot sa confirm. Niste neseriosi. Acum cateva luni am facut comanda pe Pcgarage si am primit coletul dupa 7 zile. Nu e posibil asa ceva. Acum am facut comanda pe eMAG si astept de 3 zile sa ajunga. Pai la Fan Courier primeam comanda a doua zi fara nici o problema. Cred ca o sa le fac si eu o reclamatie.

    1. In aceeasi situatie sunt si eu,total neseriosi si totala lipsa de profesionalism!Respect Fan Curier!Pacat ca Emag s-a incurcat cu o asa firma de curierat!

  29. Buna, pentru sediul din Timisoara stii un numar de telefon ?? sau o adresa?

    Multumesc frumos!

    1. Autor

      Nu mai stiu numarul de telefon dar iti pot spune cum l-am aflat. Am sunat la centrul din Bucuresti si am primit de acolo numarul. vezi pe pagina lor de net la contact

  30. O experienta minunata:

    Coletul aunge pe jumatate , ca restu … il aduce maine, dar banii ii cere pe toti azi…

    daca suni la ei stai 30 de min si iti zic aceeasi pozie :

    ..apelul dvs cu nr .. va fi preluat… la anu si la multi ani!!!

    O firma de kk-at!

  31. Din pacate , experienta mea cu acest “curier”este similara.(Targu Mures)
    Coletul a sosit la timp, dar am fost sunata sa cobor( locuiesc la bloc) , coletul nu se livreaza la usa apartamentului, cum fac toti ceilalti curieri.N-am coborat cu bani potriviti si evident tanarul nu a avut rest.
    M-am inteles bine cu Emag, pana acum, daca nu schimba curierul renunt la ei!

  32. Si eu am avut o prima experiența asemănătoare cu aceasta firma de courierat, joi seara am depus comandata la eMAG. Trebuia sa fie un cadou așa ca ma bazam pe firma de courierat Sameday, cu care eMAG colaborează, ca îmi vor aduce coletul a doua zi, așa cum de altfel le este și sloganul “Livram comanda in aceiași zi” însă nu a fost așa. Vineri într-adevăr am primit un mesaj de la firma de courierat cum ca azi îmi va ajunge coletul și am primit numărul de telefon al courierului. Toată ziua am încercat sa contactez acel courier însă și-a ținut telefonul închis pe tot parcursul zilei. Am renunțat sa mai sper ca va ajunge coletul in intervalul 28-29 cum scria in comanda mea de la eMAG. Și astăzi (31.07.2018) am sunat la cei de la eMAG ca sa vad ce s-a întâmplat cu comanda mea și am aflat ca aceasta figura ca fiind livrata cu succes in ziua de 28 adică in acea vineri când eu am încercat întreaga zi sa contactez courierul. Cum e posibil așa ceva?? Pe site-ul celor de la Sameday apare coletul ca fiind tot in depozit dar la eMAG figurează ca fiind livrat cu succes? Atata neseriozitate nu am mai întâlnit vreodată la o firma de courierat, o voi evita cu strictețe pe viitor, ori de câte ori voi mai face o comanda.

    1. Vai, am patit si eu la fel ! Acum ascult robotul lor. sameday,…..next year!

  33. Doar cateva cuvinte: am aceeasi parere negativa ca antevorbitorii!! o firma de valoare 0 absolut!! observ ca cei de la e-amag au ales in ultima perioada sa livreze cu aceasta penibila firma de curierat sameday24…vor sa isi taie craca de sub picioare….parerea mea este ca ar trebui sa angajeze cativa melci…ar fi mult mai rapizi….

  34. Daca gasiti biletelul de la ei 100% aveti ceva de dat la anaf asta e o firma cu dedicatie prin care te cheama doar sa te ameninte ca daca nu platesti bla bla bla nu au bani pentru pomeni electorale asa ca au mai gasit o magarie sa te puna pe drumuri ca sa te ameninte sa platesti impozitele asa ca nu va grabiti sa ridicati pachete ca e doar anafu :))

  35. De aproape o sapt ma tot duc cu vorba ca o sa verifice si ma suna inapoi. Nici vorba.ii sun in fiecare zi si nici un rezultat. Aceeasi placa. O sa le fac sesizare la OPC.

  36. Eu am facut commands circa se va lives pe data due 10-11 iulie .ma sauna curieru so circa nu plate as vina in 11 EU ii zic nine damage pe data de 12 .azi 14 dupa CE sun de doua ori Mimi side can o as vina pana in ora 18 si sand sun LA 17:50da ocupat can site can she incheie program . Firma due courier same day

    1. ii o arta si sa scri cu picioarele…

    2. Autor

      @alina a scris de pe un mobil iar corectorul de cuvinte setat pe engleza i-a cam stricat gramatica. Poate greseala ei este ca nu si-a recitit mesajul. Hai sa nu fim asa duri atat timp cat mesajul sa inteles cred ca sa facut comunicarea cu success. Dar daca vrem doar sa ne legam de tot felul de detalii atunci eu sunt primul de care ar trebui sa te iei, sunt convins ca poti sa gasesti macar o problema in articol.

  37. Adevarat ….am patit si eu
    Neseriosi si mint de ingheata apele
    Eu cand vad ca apare sameday24 anulez pur si simplu dar nu inainte de a lasa cateva reclamatii

  38. Si eu am avut aceeasi problema. In Arad. I-am sunat de 2-3 ori si de fiecare data mi-au promis ca livreaza. Nici vorba de asa ceva. Si eu trebuia sa fac din el un cadou. Am sunat si la emag si ei s-au spalat pe maini (desi ei detin acum compania de curierat). Urat!

  39. Un an mai tarziu, experienta e aceeasi dar in Arad…

    1. Nu inteleg denumirea si sloganul de promovare. Am coletul la ei in depozit de aproape o saptamana si nu se sinchisesc sa il livreze, indiferent cate telefoane am dat. Ba mai mult, pe site au schimbat statusul comenzii in “Refuz de primire”, desi coletul nu a ajuns nici pe departe la mine si nici nu am fost contactata.

Leave a Reply to alina Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *