Probabil ca nu mai intra nici un “fraier” sa le dea pe tava Id-ul si parola contului de la Raiffeisen la hotii care fura din conturile fraierilor.
Atentie in caz ca nu ati auzit pana acuma banca nu cere informatii prin email sau telefon (informatii pe care oricum le are), si nici nu va pune sa va refaceti conturile, sa va abonati la alte servicii etc direct de acasa.
Ca sa inchei cu teoria asta e ultima scrisoare de la “hotii de la Raiffeisen” care am primit-o. (am dezactivat link-urile sa nu cumva dea cineva si sa il mai puna si … sa isi completeze acolo datele reale.)
Link extras din email:
- http://www.ultrabit.pt/raiff/ – dupa cum se vede nici pe departe nu e link-ul site-ului celor de la Raiffeisen
“Stimate client,
Din motive de crestere a securitati operatiunilor bancare online detinatori de Raiffeisen Online (internet banking) sunt rugati sa activeze serviciul myBanking (mobile banking).
Activeaza direct myBanking (mobile banking)
Ce iti ofera myBanking?
Notificari. Primesti automat mesaje de notificare de fiecare data cand se efectueaza tranzactii in contul tau.
Poti personaliza notificarile pe care doresti sa le primesti: debitari, creditari sau toate tranzactiile.
Poti alege suma minima sau maxima tranzactionata pentru care sa primesti mesaje.
Care sunt avantajele serviciului myBanking?
Control. Ai in permanenta acces la informatii despre soldul conturilor tale, prin notificari sau miniextrase de cont.
Spre exemplu, avand setate notificarile de tranzactii in cont, de fiecare data cand vei plati cu cardul, vei primi imediat si notificarea, astfel incat sa fii sigur ca ti s-a debitat corect contul.
Disponibilitate. myBanking este accesibil oriunde in raza de acoperire Vodafone sau Orange, chiar si in roaming.
Cum obtii serviciul myBanking?
Acceseaza Raiffeisen Online direct myBanking (mobile banking)
Completeaza datele de logare , introdu numarul de card pentru activarea serviciul myBanking (mobile banking)
Va multumim pentru intelegere !
Raiffeisen Bank: Reusim impreuna.“