Zilele acestea am descoperit un bug in softul care sta la baza campaniei Profit Share lansata cu mai bine de un an de magazinul online eMAg.
Sa va descriu despre ce este vorba. (o mica introducere inainte pentru ca cei care nu stiu ce este cu ProfitShare sa aiba si ei o idee) Fiecare Afiliat care se inscrie in aceasta campanie ia un comision de 3% din vanzarile generate plecand de la site-ul lui vanzand produsele eMag.
Revenind la bugul constatat. Zilele acestea am comandat de pe contul meu produse pentru o firma (nu e firma mea dar ma ocup de partea de IT de acolo). Imediat dupa ce am facut comanda am intrat repede in contul de la ProfitShare sa vad daca sau inregistrat produse in asteptare si am constatat ca produsele comandate erau trecute in lista.
Dupa cateva ore un reprezentant eMag mi-a dat telefon pentru a imi comunica ca toate produsele comandate sunt in stoc mai putin unul pe care nu mai au de unde sa il achizitioneze. Din aceasta cauza am comandat un alt produs in locul lui.
Intrand dupa o zi in contul de Profit Share am constatat ca produsele comandate au fost anulate (ca si cand as fi renuntat la comanda).
Pe scurt daca un client comanda un obiect iar produsul nu mai este disponibil si se sterge sau se alege un altul noua comanda nu mai ii este aplicat comisionul.
Daca as fi rau intentionat as putea spune ca nu este un bug ci un mod de a mai reduce din comisioanele date afiliatilor. Sper ca nu deoarece campania Profit Share este una din campaniile care imi genereaza un comision considerabil.
Am sa revin cu un update dupa ce trimit acest bug si celor de la eMAg.
UPDATE:
Asa cum am promis am revenit cu rezolvarea. Foarte prompti iar lucrul acesta i-a adus foarte sus in ochii mei pe cei de la eMag (ProfitShare) la o ora dupa ce am trimis emailul cu bugul constatat au actualizat datele din raportul Profitshare si mi-au trimis un email cu rezolvarea:
Se poate urmari la adresa http://www.emag.ro/mesaje?tk=9f4f2302bb6885158e0c2949ff3a63c9 pagina dedicata mesajului trimis de mine catre ei si raspunsul lor.
…acceasi problema o am si eu, dar comanda a fost acceasi si preluata, numai ca initerea a fost facuta cu cardul… si s-a platit pana la urma in showroom online (banuiesc ca s-a anulat comanda si a fost facuta cu cash sau op. Dar cum ramane cu faptul ca totusi prin mine a fost facuta acea comanda?
Aveam de luat un comision de 182 RON la o comanda de peste 6000 RON, dar totusi apare anulata. E corect asa? Si nu e prima data… am mai avut un caz asemanator cu un notebok luat cu 3500RON. Am facut sesizare si la AJUTOR la profitShare si nu am primit un raspuns. Deci in concluzie… daca se schimba modul de plata sau un produs, nu e corect sa avem comisioanele anulate. Trimit acest mesaj inca o data si la AJUTOR la Profitshare si astept cu interes un raspuns.
@Yekeyeke sunt de acord cu tine, si eu am observat comenzi mari anulate. Probabil mai elimina cateva sa isi mai scoata parleala si ei. Nu stiu ce sa zic mai mult. Iar la comenzile care se schimba acolo cred ca softul lor nu mai inregistreaza nimic si pentru noi afiliatii.
Acest profit share este o bataie de joc!!!
nu va bagati in el ca sa faceti profit la astfel de oameni!!!
la mail nu va raspund, comenzile nu se inregistreaza toate, banerele nu functioneaza tot timpul, daca faci o comanda cand banerele nu functioneaza si specifici CLAR!!!! ca banerele nu functioneaza si sa inregistreze comanda in contul x ei zic ca nu a fost click si gata nu se inregistreaza!
ATENTIE sunt niste hoti!!!!
@Libotean Sergiu, nu stiu ce sa zic e adevarat ca unele comenzi apar ca anulate dar ca metoda de a monetiza un site este unul din programele cele mai bune din Romania. De exemplu blogul acesta are cam 70% din venituri din Profitshare iar restul de 30% combinat 2Parale + Google Adsense.
Legat de refuzaea comenzilor … aici tine doar de seriozitatea clientilor oricand poti refuza comenzi eMag nu e devina pentru asta.