Ieri scriam articolul “Disk full – please upload later si suportul de la Romarg” ca răspuns pentru frustrarea mea cu suportul oferit de Romarg. Într-un final problema sa rezolvat asa ca sunt dator sa termin articolul.
Dupa ce am scris seara trecuta articolul era prea târziu și am închis calculatorul.
Azi dimineață surpriza !!! Am constatat ca serverul de MySQL era picat de … pe la ora 5 noaptea (eu am constatat eroarea pe la ora 8 dimineața).
Am pus de data asta o reclamație la Romarg în care am transmis ca serverul de MySQL este picat, eroarea cu disk full nu sa rezolvat încă și le-am transmis ca am făcut backup atât pe bazele de date cât și pe fișiere înainte de publicarea articolului (asa în caz ca “defecțiunea” era mai mult sau mai putin un accident)
Cert este ca în jur de o ora deci pe la 9 azi dimineața și-au făcut magiile lor și totul sa reparat.
Mai mult au ținut sa ma asigure ca nu a fost o încercare de cenzurare a articolului și pentru neplăceri mi-au acordat un bonus de o luna de abonament.
Sa fiu sincer nu ma așteptam la mai mult decât scuze.
Pentru ca nu sunt genul care sa vadă conspirații peste tot și pentru ca pana acum am avut parte de servicii bune de la Romarg merg pe explicațiile lor.
Totuși ce am învățat din aceasta întâmplare:
1. “ouăle nu se pun toate într-un cos” – asa ca nu voi renunța la hosting-ul lor (încă) dar în mod sigur voi muta proiecte și pe alt hosting (ma gândeam la Hostway sau Webfactor – dacă aveți vreo sugestie sau întâmplări legate de cele 2 firme nu va sfiiți sa va spuneți pasul)
2. suntem încă în Romania și chiar dacă încetul cu încetul începe sa se respecte și clientul mai e putin pana la serviciile de afara.
Si cam ce ma nemulțumit la Romarg:
1. Accept ca sunt probleme (lucrez în domeniu și știu cât de des apar buguri în softuri și alea, alea) dar mi-ar fi plăcut sa mi se spună în fata uite frate durează 2 zile asta e. Dar după 2 zile ma aștept sa meargă ață. Faptul ca mi sa spus 60 de minute apoi după o noapte întreagă ca eroarea a revenit apoi ca nu au un termen cât durează ma deranjat. Daca site-ul era singura mea sursa de venit eu pierdeam nu ei.
2. Atunci când un server este picat de atâtea ore ma aștept sa se sesizeze cineva de la ei și sa îl repornească pentru ca exista software-uri speciale pentru administratorii de sistem care arata astfel de probleme. Daca eram plecat undeva în concediu rămânea site-ul picat o săptămână ?