In ultimul episod din Saturday Night Live – “Kissing family”  se face “misto” de romani. Ca sa fim siguri ca sunt romani spun chiar si “Craciun Fericit” pe o romaneasca pocita (nu stiu la ce folos ca doar nu or sti americanii romaneste)

Ceva foarte ciudat este salutul “tipic romanesc”, adica un sarut foarte lung pe burta barbatilor . (nu stiu de unde dar … eu nu am vazut asta prin nici un colt de romanie pe unde am umblat eu. Poate producatorul a mers prin Romania prin cine stie ce cotloane underground si cine stie ce a vazut pe acolo – asta ca sa nu zic altceva)

Am scris postul asta pentru a continua cu urmatorul comentariu. Avem nevoie de un brand de tara sau avem novoie ca strainii sa stie si lucruri adevarate despre Romania?

Mergem prin lume sa ne laudam cu “gradina noastra dintre Carpati”, afisam frunza peste tot. Bagam milioane in reclame dar … toti strainii asociaza Romania cu hoti, cu cersetori si cu tiganii (cer scuze celor care se simt jigniti) – poate si din asemanarea cuvintelor roman – rom .

Asta se intampla pentru ca singurii “ambasadori” pe care ii avem sunt pramatiile care fug din tara. Oamenii cinstiti de pe dincolo ajung sa se ascunda si sa isi renege natia pentru a nu avea probleme si a fi marginalizati.

Ce ar fi daca vreun minister (nu ca s-ar simti vreunu sa si faca asta) ar lua atitudine si ar incerca sa blocheze astfel de emisiuni nu prin forta ci prin lansarea de informatii adevarate si interesante despre Romania.