Primesc azi newsletter-ul eMag și vad ca astăzi nu sunt liste de produse și reduceri ci eMag își sărbătorește cei 10 ani de funcționare. 

Ilustrata foarte frumos este istoria eMag și câteva date statistice.  Daca nu ați primit și voi emailul am sa povestesc eu mai pe scurt in mai putine imagini dar în mai multe cuvinte:

  • Prima comanda 17 decembrie 2001 – sediul era un apartament de 70 de mp în Vitan (București)
  • 31% din cei care au internet intra și pe eMag.
  • lunar operatorii din call-center-ul eMag vorbește cu cel putin 100 000 de clienți sau potențiali clienți
  • Site-ul eMag are 60,000 produse și 744 de categorii
  • Se livrează oriunde în Romania iar transportul este gratuit.
  • Au 7 showroom-uri: București, Ploiești, Craiova, Timișoara, Cluj, Iași, Constanta
  • Si o lista întreaga de parteneri

Se mai vorbește de primul Black Friday din Romania organizat de ei dar … din păcate nu este ce ne-am așteptat sau ce e pe dincolo. Se pare ca rețeaua informatica a cam cedat la numărul mare de vizitatori iar o grămadă de produse au fost comandata fără sa fie pe stoc . De unde știu asta?

Pai … sunt afiliat la site-ul eMag (cam din cauza asta sunt o grămadă de referiri la acest site pe blog) iar o grămadă de comenzi făcute în ziua Black Friday au fost anulate, iar baza de date a fost data atât de tare peste cap încât am avut și comisioane negative ????

Atât timp cât problema se remediază înțeleg și nu sunt deranjat de situație, totuși o mai buna organizare a rețelei info ar fi de dorit.

Pe de alta parte o grămadă de produse electronice și electrocasnice pe care le am sunt de la ei, nu am avut niciodată probleme cu garanția  livrarea produselor etc. Din punctul acesta de vedere nu am ce sa comentez.