De câteva luni eMag a lansat o opțiune interesanta pentru livrarea produselor pentru cei care nu pot fi găsiți tot timpul în același loc, gen cei care nu sunt niciodată acasă când vine curierul.
Pe scurt în câteva localități în cadrul unor sedii ale Postei se face un ghișeu deasupra scrie eMAG Marketplace.
Comanzi produsele selectezi un ghișeu din asta care ți mai apropiat și primești un SMS când ajunge acolo pachetul, pe deasupra transportul e plătit de eMag. Poți sa îl ridici în orarul de funcționare. Opțiunea asta de livrare este foarte ok pt. mine, ma duc sa îl ridic când am eu timp și nu ma stresez cu vine curieru, nu sunt acasă, telefoane etc.
Pe 23 ianuarie fac o comanda pe la ora 10, pe la 6 după-masa eMag o preda la Posta. Cu o viteza amețitoare pentru Posta Romana în 13 seara ajunge pachetul în Timișoara.
SMS din parți.
Prin 18 ianuarie după 4 zile de stat la Posta îmi aduc aminte ca trebuie sa și primesc coletul. Caut pe eMag pornit sa le dau telefon și vad frumos AWB-ul. Verific pe site-ul postei și … vezi imaginea de mai sus.
Când m-am dus la Posta sa vad cum e cu coletul ma o femeie cu “Ai primit SMS-ul?” Nu am vrut sa fiu nesimțit dar dacă aștept SMS-ul de la Posta expira garanția la ce am cumpărat.
Sunt o grămadă de firme de curierat, care se bat pe clienți, dau și ele rateuri nu zic nu dar Posta Romana (firma de stat) sta pe aur. Au ghișee peste tot, linii de transport, oameni de probabil 100 de ori mai multi decât orice firma de curierat dar nu au nici un interes sa și facă ceva.
Si te mai miri e pe faliment când ceilalți fac cu 3 mașini fac milioane.