Comenzile online pe timp de carantina

Cum e de asteptat foarte multe magazine au avut pierderi semnificative din cauza ca nu au avut si o prezenta online. Cele care s-au miscat zilele astea repede, au avut fonduri sa isi creeze repede o infrastructura au mai recuperat din pierderi.

Mai exista si firme care desi au capacitatea de a se misca repede nu au inteles exact ce inseamna sa vinzi online.

Cum ziceam zilele astea am comandat online mai detoate. Am avut experiente foarte bune cu eMag, cu Dedeman, Auchan Glovo si Tazz (fostul Eu ce mananc).

Mai putin frumoasa experienta e cea cu Decathlon. Oamenii astia ori au un volum impresionant de vanzari care face de rusine chiar si eMag ori habar nu au ce inseamna responsabilitatea.

Pe data de 5 mai am facut o comanda online la Decathlon-ul din Timisoara (in orasul in care locuiesc) azi in 13 mai dupa 8 zile ma uit pe status inca este su statusul “In pregatire”. Cautand pe mail vad un email trimis de ei cu mesajul:

Vă informăm că, dat fiind contextul actual la nivel național, este posibil să existe o întârziere în expedierea comenzii dumneavoastră cu referința ROU*******, acest lucru determinând un termen suplimentar de aproximativ 2-3 zile în vederea expedierii acesteia.

Sa inteleg ca ceilalti retaileri traiesc intr-o lume paralela sau ce? Firmele de curierat (mai putin Posta Romana care e … degeaba, vezi mai multe aici) lucreaza la maxim, nu din cauza lor e problema.

Ca exemplu duminica primesc un telefon de la un sofer de la livrare de la Dedeman care ma intreba daca poate sa vina Duminica sa imi livreze. M-am simtit prost ca omu asta din cauza mea nu poate sa stea si el Duminica acasa cu familia lui.

Voi ce experiente ati avut un ultimile luni ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *