Cam tarziu scriu si eu despre acest subiect si banuiesc ca pana acum a cam fost fumat pe toate site-urile, radiourile, televiziunile, ziarele si in orice loc unde se mai poate spune ceva.

Logo-ul Romaniei Logo-ul unei companii de transport

La prima vedere este un logo superb chiar daca este o copie. Dar hai sa ne gandim. Oare ce e brandul unei tari? Un logo frumos? Un slogan si cateva reclame care se dau pe televiziunile internationale?

Sau Romania in sine?

Drumurile cu gropi, “autostrazile” noastre cu o banda pe sens. Cozi interminabile si semafoare din cauza lucrarilor la infrastructura si asta pe drumurile nationale. Chiar acum 2 zile am venit dinspre Brasov spre Timisoara.

Ia sa ne gandim. Mai ceva vreme scriam un post despre modul de a se face curatenea de toamna si curatenea de primavara unde in cam toate orasele noastre se fac mormane de gunoi chiar in strada si apoi se asteapta firma de salubritate. Un strain cand trece prin Romania prima data si vede asa ceva oare ce gandeste? Nu e asta defapt brandul nostru?

“Explore the Carpathian garden”. Hai sa iesim putin in natura. Voi stiti ca au aparut 2 specii noi in ultimii ani in raurile din Romania? Sunt petul de suc si doza de bere.

Degeaba avem o adevarata gradina, peisaje mirifice daca noi nu stim sa le protejam. Iar aici nu mai e devina guvernul, poate doar pt faptul ca nu da sanctiuni aspre celor care fac mizerie.