Prin 26 aprilie am cumpărat online un cuptor incorporabil. Iar ca orice om am încercat sa îl obțin la prețul cel mai mic. Emag Marketplace este unul din locurile în care diverse magazine vând folosindu-se de platforma (site-ul eMag).
Asa ca am ajuns sa comand cuptorul de care aveam nevoie de la Flanco dar prin site-ul eMag. Site-ul spunea clar ca mai sunt 2 bucăți în stoc. Iar pentru ca e vorba de Flanco și nu un magazin necunoscut am plătit imediat cu cardul.
Si … aștept, aștept aștept. Ma gândeam ca acum cu sărbătorile de Paste or fi și oamenii liberi, comenzi multe, etc. Am așteptat 10 zile in care statusul comenzii era neschimbat. Dupa a 10-a zi iau legătura cu eMag trimițănd o sesizare online.
La vreo câteva ore primesc un telefon de la cineva de la Flanco. Care îmi spunea ca cuptorul pe care îl doream eu nu îl mai au în stoc, furnizorul nu îl mai are și asta e nu mai au de unde sa îmi livreze și mie unu.
OK. ce sa zic? (Chiar dacă ma rățoiam eu la doamna respectiva tot nu as fi obținut nimic și nici nu e ea personal devina pentru lipsa de interes a altora) Întreb totuși da … banii când ii primesc înapoi.
Îmi cere un cont de banca ca sa ii trimită și îl comunic imediat. La vreo 10 minute după dau asa de chestie refresh pe pagina produsului, Flanco era tot în top cu prețul cel mai bun pentru același cuptor. (Oare o fi vreo strategie, lași produsul acolo chiar dacă nu îl mai ai de vânzare și la un preț mai mic doar asa sa nu ia nimeni de la concurenta?)
Dupa câteva ore ma contactează și cineva de la eMag, care îmi cere încă odată contul. Dupa o zi aveam banii înapoi (merci eMag).
Ma gândesc totuși dacă nu sunam, cât ar fi stat pana sa se prindă ca (virgula) comanda nu poate fi onorata? (O banca ar fi luat și dobândă, eu am fost fericit ca mi-am luat banii înapoi)
Daca îmi dădea un telefon cum fac alții sa îmi zică ști, nu avem cuptorul, mai ai răbdare 2 zile sa verificam la furnizor sau sa îmi recomande ceva similar era o chestie. Si aveau tot respectul meu. Dar sa te tina asa și cu banii luați și nici produsul livrat nici nimic …. e lipsa de respect
Cum ziceam în titlu unele firme care vând prin eMag Marketplace care abuzează de încrederea clienților, fac rău chiar platformei eMag.
Sunt convins ca o grămadă de oameni ar zice, ca eMag e devina, prea putini se uita sa vadă ca e defapt altul e vânzătorul. Poate eMag ar trebui sa ii penalizeze cumva.
Sunt curios voi ați pățit chestii din astea cu Flanco sau cu alte magazine?