Prima mea experienta cu firma de curierat Sameday

Sameday curierSâmbăta trecuta (24 sept.) fac o comanda la un cunoscut magazin online de electronice din București, livrarea realizându-se prin curierul Sameday. Prima data când am avut de a face cu aceasta firma și dacă am de ales ultima data.

Sa va povestesc. Undeva pe marți primesc un apel dar pentru ca eram la servici într-o ședință nu pot sa răspund imediat. Sun eu înapoi în 15 minute și era un telefon de la curier. Îmi zice ca m-a sunat de la sediu din Timișoara și ca pentru ca nu am răspuns nu a pus coletul în mașină el pleacă cu mașina acasă după program și nu poate sa tina coletele nelivrate în mașină pe timpul nopții. (Problemele lui nu ale mele, faptul ca ia sau nu mașina acasă e intre el și firma unde lucrează)

Pentru ca pana la urma ești la cheremul lor am zis ca a doua zi sa nu aștepte sa ii răspund la telefon sa pună pachetul în mașină și sa meargă cu el.

A doua zi miercuri pe la ora 16 jumate încă nu a ajuns curierul și pentru ca pachetul conținea un cadou pentru o zi de naștere caut în agenda numărul pe care am vorbit cu o zi înainte cu agentul sa îl întreb dacă vine sau nu. Telefonul suna răspunde și încerc sa ii zic ca sunt cel de ieri la care nu i-a pus comanda în mașină . De la telefon îmi zice ști eu nu sunt curier, m-a mai sunat lumea și el are numărul de 3 săptămâni.

WTF.

Pun mana pe un calculator și caut numărul de telefon de la sediu. Ajung la o persoana de la centru din București care îmi zice ca va trimite o notificare prin email dar ca îmi da și numărul de la sediul din Timișoara ca asa e mai sigur ca cineva primește în timp util apelul meu. (probabil știa ce oameni sunt pe acolo)

Ies de la servici pe la 17 și un sfert verific dacă încă nu a venit coletul (bineînțeles ca nu) și dau telefon la centru. Nu știu ce a pățit “domnu” de acolo cu care am vb la tel dar îmi zice ca e coletul în mașină și data viitoare sa răspund la telefon când ma suna ei.

A doua chestie care ma enervat. Odată ca un agent se face ca nu știe când îl suni și după tot eu sunt devina ca am un loc de munca în care nu sunt director și pot sa răspund întotdeauna în secunda când suna telefonul.

Încerc sa ii explic și ma ia cu trasee, cu faptul ca dacă nu ii răspund de unde sa știe unde sa vina ca ei nu dau la curieri GPS, ca au multe colete în depozit bla bla bla, tot felul de idioțenii de genul acesta.

In sfârșit pe la ora 19 jumate sun încă odată sa știu dacă mai are rost sa stau sa aștept (nu era adresa de acasă la care venea coletul fix pentru ca nu sunt acolo în cea mai mare parte a zilei), dau de altcineva care îmi zice ca o sa notifice curierul sa vina. Pana la urma ajunge “domnu” curier pe la 8 jumate seara cu coletul.

De curiozitate în timp ce completa codul numeric apelez numărul care cică nu e a lui e dat de 3 săptămâni și ghici. Suna telefonul în buzunar.

Ce pot sa mai zic.

De pe site-ul sameday punct ro

“Sameday Courier este prima si actualmente singura companie de nisa pe piata romaneasca de curierat rapid, fiind axata pe livrarea la destinatar a expedierilor in ziua preluarii acestora, indiferent ca este vorba de transport la nivel local, national sau international.”



Descrierea mea ar fi: Companie mica, cu angajați probabil prea putini ca sa facă fata unui business crescut, aglomerați cel puțin aici în Timișoara (ferească sfântul de sărbători ce o fi sa ai colet trimis prin ei), angajați care fug de răspundere sau mint la telefon și mai rău vorbesc urat. Am înțeles când întârzii dar nu când te faci ca ești altul iar când vreau un update ma iei de parca as fi la cheremul tău. Pana la urma tu iei un ban pentru fiecare livrare și ghici de unde vine banul ala.

Chestia asta nu se întâmplă cu Fan Curier sau Cargus. Daca oamenii aia te suna e pentru ca nu găsesc pe nimeni la destinație nu te suna înainte de a pleca în firma.

Si o întrebare pentru investitori mai ales ca e o companie listata la bursa. Ce credeți ca se întâmplă cu contractele făcute cu firmele de eComerce când încep clienți ca mine sa se plângă și nu la voi direct la firmele alea, nu pentru ca nu ajung la timp coletele ci pentru ca angajații de 2 lei se poarta cu destinatarii de parca le-ar face un un serviciu gratuit.

Voi aveți experiente cu curieri?

169 Comments

  1. Parca e copy paste cu ce relateaza primul client “multumit” de serviciile Sameday.
    Am primit un SMS cu un numar de tel. al curierului in 6 decembrie ,la care nu raspunde nimeni (4 apeluri). Cind m-a sunat a 2 zi (alt nr de telefon decit in SMS) mi-a spus ca deja a fost acasa si normal ca nu m-a gasit (daca a fost ,ca nu stia exact locatia unde pretindea ca a fost) . Stabilesc cu el ora cind ajung acasa ,il sun si el imi raspunde dupa 30 minute sa il caut eu prin oras ca el a fost deja si nu se mai intoarce. Nu inteleg acest comportament parca curierul tine cu tot dinadinsul sa isi ruineze firma care ii da un salariu.

  2. Prima livrare afost ok dar la a doua am 3 saptamani si nu a venit. Cand verific comanda la Sameday ea se afla in depozitul central si nu pleaca de acolo.or avea nevoie de produsele mele. Si ca treaba sa fie bine facuta, minunata firma Emag partener cu Sameday imi vinde produse pe care nu le are pe stoc si a schimbat termenul de livrare de 2 ori iar a doua oara isi cer scuze de 40 lei. O sa ocolesc combinatia Emag Sameday.

  3. Cea mai neserioasa firma de curierat din tara.
    in data de 19.11.2018 am comandat de la eMag si nici pana acum 8.12.2018. nu am primit coletul .

    1. Subscriu, comanda emag, 22 noiembrie, astăzi 9 dec. încă nu a ajuns comanda, deci Sameday, nu este nici măcar Samemounth!!

  4. Cred ca aceasta firma de curierat are un handicap …Pe mine curierul m-a mintit 3 zile consecutiv ca m-a sunat si nu am raspuns ,fapt care se poate verifica,probabil,la firma de telefonie la care sunt abonata. Dimpotriva,am stat numai cu ochii pe telefon,caci fusesem notificata prin SMS ca voi primi coletul si,mai ales ca eram presata de timp ,in cateva zile urmand sa plec de la domiciliu. Pana la urma ,nu a mai adus deloc coletul ,motivand cu tupeu ca l-am refuzat. Asa ceva nu am intalnit in viata mea ,sa fii mintit in fata cu nerusinare …Dar, pana la urma ,ce boala au astia ,care sa fie motivul pentru care nu vor sa livreze coletele,nu cumva saboteaza expeditorii ?

  5. Cam asemanatoare povestea cu a mea…..nu raspunde nimeni decat un amarat de robot la telefon…firma de cacao…asta-i romania…daca comandam de pe amazon sosea mai repede coletul….

  6. Verificand traseul coletului meu care nu mai venea,la un moment dat,pe site-ul Curieratului Same Day Dr.Tr.Severin mi se cere un numar de telefon pe care il dau.De atunci primesc intr-una telefoane dela diversi clienti care se intereseaza de coletele lor.Am trimis un e-mail pe adresa sediului central dar n-am primit nici un raspuns.Telefoanele lor te pun pe asteptare pana se inchid.Nu am idee ce ar trebui sa fac in continuare.Misto chestie,nu?Firma de cacao!N-am citit nici un comentariu favorabil la adresa lor.

  7. Facut comanda in 16 noiembrie 2018, azi 6 decembrie 2018 coletul nu a ajuns, telefoanele inchise, nici un raspuns la mail, nimeni nu stie pe unde e coletul sau daca se mai livreaza ….ce sa mai zici ???

  8. În 25 noiembrie am pus și eu o comanda, am primit mesaj de la eMAG, ca o sa primesc coletul în 03-04 decembrie, suntem în 06 decembrie și nimic, e pt prima data când o sa mai comand de la eMAG

  9. Exact asa patesc si eu acum. Comand acum o luna de la Emag aparatul foto, curierul ma cauta, eu sunt la serviciu, ma suna, nu pot raspunde pe loc, sun eu, o data de doua ori, 4 zile la rand. Telefonul este fie inchis, fie curierul nu raspunde. Sun la Emag, operatorul imi spune ca daca telefonul curierului este personal si nu de serviciu, face ce vrea cu el. halucinant!

  10. Am facut comanda in 16 noiembrie 2018. Pana acum 5 decembrie 2018 ora 15,30 nu am primit produsul.
    Sameday.ro este firma de curierat cumparata de eMag.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *