Saptamana trecuta am facut o comanda pe magazinul eMag pentru un RaspberryPi 3 (un mini calculator pe care poti sa faci diverse automatizari), am platit cu 2 carduri cadou (de genul ce le primesti ca bonus de la servici sau se pot si cumpara de pe eMag sa le faci cadou) iar o diferenta de 31 de RON am achitat online folosind cardul de salar.

Distractie cand a venit curierul. Iau pachetul si vreau sa plec stiind ca nu mai am nimic de plata. Iar curierur striga dupa mine.

Ce am platit cu cardul nu a fost inregistrat se pare de platforma de la eMag si sa emis pe acea valoare o chitanta de plata la ridicarea pachetului.

La final am platit de 2 ori acel rest de plata. Trebuie sa mentionez ca produsul desi era cumparat de la eMag de pe site era de la un partener eMag. Aceeasi problema a avut-o si un coleg de servici doar el pentru o valoare mult mai mare.

Pentru ca nu era o valoare foarte mare am vrut sa fac un experiment. Ce se intampla daca nu suni si faci “gura” cum face tot romanu :P , ci folosesti doar formularul de reclamatii.

Asa ca am completat acel formular am pus si o fotocopie a chitantei si am dat send. No feedback mail …

A doua zi, iarasi trimit o noua sesizare, de asemenea nici un feedback ca sa primit ca se poate ca …

Pentru ca am fost foarte ocupat am uitat de problema vreo cateva zile, iar azi am primit un telefon de la firma Conex Electronic (partenerul eMag de care vorbeam) ca au primit reclamatia mea de la eMag si sa le trimit contul iBAN ca sa poata sa imi restituie banii.

Frumos din partea lor, urat din partea eMag ca nu pot da si ei un feedback sa zica macar ca verifica situatia, sau orice altceva.